Klenoty-buran.cz

Zľava na hodinky značky PATTIC až 70%!

Kontakty O nás


Tovar objednaný cez internetový obchod www.klenoty-buran.sk kuriérskou službou PPL, PPL parcelshop alebo kupujúci môžu používať osobný odber na výdejních místech Heureka Point.sk.

Môžete použiť tieto dopravné služby:



PPL kuriér - táto služba je stanovená na 8 € . Keď si objednáte tovar nad 150 €
je táto služba zadarmo.

Doručenie do 48 h. Vodič Vás ráno bude kontaktovať pre upresnenie lehoty dodania.


PPL Parcelshop - táto služba je stanovená na 8 €. Keď si objednáte tovar nad 150 € je táto služba zadarmo.


Doručenie do 48 hodín. Vodič Vás ráno bude kontaktovať pre upresnenie lehoty dodania.

V nákupnom košíku si zvolíte výdajné miesto a potom sa Vám otvoria všetky výdajné miesta a vy vyberiete na ktorej pobočke si zásielku vyzdvihnete. Keď je zásielka doručená na danú pobočku zašle Vám spoločnosť PPL sms správu že je Vaša zásielka pripravená na vyzdvihnutie.








Pohyb zásielky môžete sledovať tu zde

Kontrola zásielky pri prevzatí od prepravnej služby.

Pri prevzatí zásielky je kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, doporučené prekontrolovať stav zásielky (počet balíkov, nepoškodenie pásky s firemným logom, poškodenie krabice, atď.)a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.

Neúplnú alebo poškodenú zásielku je doporučené bez zbytočného odkladu telefonicky oznámiť predávajúcemu na telefóne 220 909 832 a spísať s dopravcom zápis o škode a tento do 24 hodín zaslať faxom alebo e-mailom predávajúcemu.

Skrytú závadu zásielky je kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, doporučené oznámiť dopravcovi bez zbytočného odkladu a vyžiadať si spísanie zápisu o škode. Dopravca má právo presvedčiť sa o skutočnom stave poškodenia alebo čiastočnej straty zásielky. Z týchto dôvodov doporučujeme kupujúcemu s poškodenou zásielkou nemanipulovať a zachovať aj obal, v ktorom mu bola poškodená zásielka doručená.

Pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, platí povinnosť prekontrolovať stav zásielky podľa vyššie uvedeného postupu, najneskôr do troch dní od prevzatia tovaru. V prípade prevzatia zásielky od dopravcu nemá kupujúci žiadne nároky na neskoršiu reklamáciu poškodenej zásielky voči predávajúcemu.

Prevzatím zásielky je ďalšia reklamácia ohľadom poškodenia a neúplnosti zásielky riešená iba s dopravcom.

Platobné podmienky

Tovar objednaný prostredníctvom klenoty –buran.cz je možné uhradiť:

a) Dobierkou, tj. zaplatíte v hotovosti pri dodaní tovaru. Tento spôsob platby je možný iba pri dodaní tovaru na dodaciu adresu objednávateľa prostredníctvom prepravnej spoločnosti

b) V hotovosti, tj. zaplatíte v hotovosti pri osobnom odbere na predajni

c) Bankovým prevodom pri platbe v KČ na číslo účtu: 43-5964900217/0100

d)Platba pre Slovensko v prípade platby v EUR

číslo účtu: 5051755916/0900

IBAN:SK6009000000005051755916

SWIFT:GIBASKBX

e) Platba GoPay

Prosíme, nezabudnite uviesť variabilný symbol, ktorý je uvedený v prehľade po dokončení objednávky a tiež v prichádzajúcom e-maily po dokončení objednávky!

Variabilný symbol = číslo vašej objednávky

Pri platbe bankovým prevodom zaplatíte za tovar pred jeho dodaním. Tento spôsob platby je možné využiť ako pri doprave tovaru na dodaciu adresu objednávateľa prostredníctvom prepravnej spoločnosti, tak aj pri osobnom odbere tovaru na predajni.

Podklady k platbe (číslo účtu, variabilný symbol a čiastka k úhrade) sú uvedené v prehľade po dokončení objednávky a v prílohe e-mailu, ktorý Vám bol odoslaný po uskutočnení objednávky. Tovar bude odovzdaný na prepravu až po prijatí platby na účet predávajúceho. O odovzdaní tovaru na prepravu budete informovaný e-mailom.

V prípade že ste zvolili spôsob dopravy osobný odber, budete na vyzdvihnutie tovaru vyzvaný e-mailom a telefonicky až po prijatí platby na účet predávajúceho. Pri doručení tovaru na dodaciu adresu a spôsobu platby dobierkou je pracovník prepravnej spoločnosti povinný vydať príjmový doklad. Pri preberaní tovaru od prepravcu si ho dôkladne skontrolujte či nie je viditeľne poškodený vonkajší obal, alebo či zásielka obsahujúca krehký tovar nevydáva podozrivé zvuky. Pri akejkoľvek pochybnosti spíšte na mieste s vodičom reklamačný protokol, uľahčí sa tým riešenie škodovej udalosti vplyvom prepravy. Zásielky, u ktorých je vonkajší obal viditeľne poškodený nepreberajte a v čo najkratšej dobe o tejto skutočnosti informujte dodávateľa e-mailom alebo telefonicky.

Tovar je zákazníkovi doručený prostredníctvom prepravnej spoločnosti na adresu uvedenú na formulári objednávky v bode ,,Dodacia adresa“. V prípade osobného odberu na predajniach, ktorých adresy nájdete v kontaktoch NIE JE MOŽNÉ TOVAR UHRADIŤ PLATOBNOU KARTOU. Tovar hradený bankovým prevodom je možné si vyzdvihnúť na predajni až po tom, ako bude čiastka pripísaná na účet predávajúceho.